به عنوان یک مدیر یک مجموعه که با حجم زیادی از کاغذ و مدارک سروکار دارد فکر نمودید که بایگانی الکترونیکی چه مزاییای برای مجموعه شما دارد ؟
چگونه می توانید از مزایای بایگانی الکترونیکی استفاده کنید ؟
با اسکن داک بلاگ همراه باشید تا «11 مزیت استفاده از بایگانی الکترونیکی» را بدانید .
مزایای بایگانی الکترونیکی
بایگانی الکترونیکی اسناد به طور کلی روی تبدیل اسناد کاغذی به تصاویر اسکن شده و ذخیره آن در سیستم بایگانی الکترونیکی تمرکز دارد، اما این تنها دلیل نیاز به مدیریت تمام اسناد دیجیتالی در یک سیستم بایگانی الکترونیکی نیست. هنگامی که یک سیستم بایگانی الکترونیکی اسناد مناسب را در یک سازمان مستقر می شود، به سازمان کمک می کند تا یک مخزن از تمام انواع اسناد الکترونیکی مهم را با تمام نسخه های آن در یک سیستم بایگانی الکترونیکی مرکزی ایجاد کند. سپس هر نسخه یک سند و تاریخ کامل آن را می توان در یک مکان و در یک زمان بسیار کوتاه یافت. بایگانی الکترونیکی اسناد کمک می کند تا از مشکلات استفاده از اسناد داده های قدیمی یا غلط جلوگیری شود.
فقط چند مورد از مزایای بایگانی الکترونیک اسناد عبارتند از:
- انعطاف پذیری و رقابت پذیری
- آرامش خاطر و بهبود روابط مشتری
- دسترسی امن و به اشتراک گذاشته شده
- مدیریت بودجه و حفاظت از داده ها
- مدیریت حرفه ای دبیرخانه به کمک نرم افزار اندیکاتور هوشمند
- تضمین انطباق قانونی برای حفظ اطلاعات و پیگیری های حسابرسی
- بهبود عملکرد برنامه های کاربردی فعلی
- دسترسی سریع به اسناد و افزایش بهره وری عملیاتی
- ساخت اطلاعات آرشیو به طور گسترده، در دسترس و آسان توسط کاربران مجاز بازیابی
- حذف پیچیدگی داده ها و حفظ سیستم بایگانی الکترونیکی اسناد
- کاهش هزینه ها و زمان پشتیبان گیری، ارتقاء و تنظیم پایگاه داده
- ۹۹/۰۳/۲۵